I Am Nuffnungers!

Tuesday, September 10, 2013

Mountain Oak Vapor [MOV] - Cool Berry

Assalam,

Mula2 aku ucapkan terima kasih kepada mamat asri [FB] yang beria sangat bawak liquid ni daripada KL. Memang aku suka sangat akan liquid sedemikian rupa. Pergghh memang terbaik setakat ni lah, MOV ataupun Mountain Oak Vapor memang setakat ni adalah yang terbaik, walaupun dah beli liquid ini adalah yang terbaik dari segi rupa dan rasa [voted for best and wishlist].

So aku beli dengan mamat asri MOV Cool Berry. So aku buat rumusan je lah ye.


Rasa [Flavour]   -      5/5
Hit Throat    - 4.5 / 5
Value -  4 / 5

So apa yang aku rasa dengan MOV Cool Berry ini? secara ringkas nya, rasa berry + menthol. Amat ketara akan rasa berry menthol nye itu, bila hisap akan rasa berry yang seakan-akan ribena berry, lepas je wap tu rasa menthol sesejuk dingin bak kata kat genting / cameron highland nye hirupan lah. Uuuuuhhh menguris jiwa bila hembus tu. Sampai rasa ke perut hahahaha, patutlah asyik sendawa je. Tapi aku rasalah kan, klo nak kurangkan rasa sejuk tu mungkin akan rasa lebih sedap dan lebih kepada aroma berry yang unggul.


Aku juga saranan lain seperti berikut :-


Cubalah korang pasti suka punya lah!! - jangan pailang.

1 comment: