I Am Nuffnungers!

Tuesday, October 1, 2013

Space Jam - Andromeda


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Harini aku nak review sikit cecair perisa / flavour juice iaitu Andromeda daripada keluaran Space Jam.


Jadi rumusan yang berjaya aku temui, adalah blueberry dan buah delima nya. But most of fluent taste is delima. Seriously it taste that good [A LOT!]

  • Aku amik jus ni 6mg tapi rasanya 12mg lagi kick, menyesal lak aku amik 6mg hahahahaha. tapi time tu bila taste dengan IGO-L aku mmg sodap giler, dengan trident aku ni heheheheh pon sodap siap bley ejas airhole lagi boh!
  •  Ada perbedaan dari segi dripper tank dan genesis, aku try atomizer jenis OCT yang mamat asri rekemen, memang tak berapa naik rasa dia. Mungkin kena try genesis yang lain seperti AGA-T, Kayfun, Ithaka dan lain-lain. Semuanya melibatkan duit hahahahaha. So aku ni ikut keadaan semasa espeselli dowit lah.


Aku beli jus ni kat wings vapor kg.baru terima kasih staff2 yang cukup mesra melayan kerenah aku yang pailang ni hahahahaha. Memang layanan diorang sangat best, aku masuk kat wings vapor tu mmg terkejut pasal apa? liquid banyak giler bai! Lagi satu mod yang di jual semuanya original termasuk atomizer tank dan sebagainya. Harga berpatutan lah bagi aku yang vaporist. Tapi aku rasa banyak lagi tempat yang aku tak explore kat KL tu cuma masa tak mengizinkan, ingat lepas ni nak ke PJ lepak2 kat D-Wap plop. 

Tu jelah aku nak ngomel kat sini, sila lawati blog aku yang lain seperti meeboo [isyamuddin] dan juga vektorlah [untuk menghayati vektor dan seni2 digital yang lain] so sekian dan terima kasih sebab sudi membaca.

No comments:

Post a Comment